Kromě členů realizačního týmu dorazily na jednání 2 pedagožky 1. stupně ZŠ a MŠ Krásný Dvůr, ostatní partneři MAP se na jednání PS nedostavili. Přítomní proto neřešili jednotlivé dílčí cíle, ale bavili se o potřebách ZŠ a MŠ Krásný Dvůr. Obě pedagožky se shodly na tom, že ZŠ a MŠ Krásný Dvůr disponuje velkou školní zahradou, kterou však kromě pracovních činností a volnočasových aktivit v družině téměř vůbec nevyužívá k výuce. Shodly se na tom, že by měly zájem naučit se, jak učit v zahradě, a že by rády absolvovaly nějaké školení, jak se zahradou společně s dětmi pracovat tak, aby zahrada byla více méně bez údržbová a přitom plnila široké vzdělávací účely. Diskutují se také shodli na tom, že by bylo dobré využívat pro výuku více zdejší krajinářský park. To by ale vyžadovalo změny v koncepci výuky, neboť za 45 minut není možné se s dětmi dostat do parku, natož zahájit vyučování. Chtělo by to spíše blokovou výuku, což si ale obě pedagožky neumí úplně představit, Rády by proto absolvovaly sezení s nějakým pedagogem, který takto vyučuje.
Protože nikdo další z partnerství MAP během této diskuse na jednání skupiny nedorazil, bylo jednání skupiny bez náhrady rozpuštěno s tím, že nová schůzka bude buď svolána počátkem nového školního roku, nebo bude činnost skupiny řešena alternativně.
Zapsala:
Zdenka Lněníčková
Výkonný manažer projektu